スポンサーサイト

line

Operation on my back

Y.Aさん(新宿)の作品です。


For a long time I had had a backache.
I suffred from a backache about more than 12 years.

On May 8th I went into the hospital to have an operation on my back.

The next week on the 11th Monday morning,
I went in the operation room at 9 o'clock.
An anesthetist put me under anesthesia, I fell asleep soon.
It took 208 minutes and then it's over.

During the time I didn't feel anything at all.
I didn't feel any pain after the operation.

Doctor said "Your operation was a very hard work.
I set the 3 ceramic bones in your back. But everything has gone well."
I felt very relieved under slight anesthesia.

While I was in the hospital my sisters helped me a lot.
As for my husband, I felt he was absolutely good for nothing... Sigh.



<日本語訳 by Y.A.>

長い間私は腰痛がありました。約12年以上も腰痛に悩まされました。
5月8日私は腰の手術をする為に入院しました。次の週の11日、月曜日朝9時手術室に入りました。麻酔の先生が私に麻酔をかけ、私はすぐに眠りにおちた。手術は208分かかって終わった。その間私は何も感じなかった。術後私は何の痛みも感じなかった。先生は言った「手術は大変だったよ・3個のセラミックの骨を背骨に入れました。だけど全てうまくいきました」と。
私はかすかな麻酔の中で非常に安心しました。私入院中、私の二人の妹が大変助けてくれた。夫についてはまったく役に立たなかったかな・・・。フゥ…



<キャプテンから>

無事手術が終わって、本当によかったですね!☆ 
Please take a good care of yourself !






line
line
line

FC2Ad

line
プロフィール

アンディ

Author:アンディ
こんにちは!大久保で「英語でリーディング専門 クローバー」というマンツーマン英語教室を開いているAndy Tachibanaです。一緒にストーリーを楽しみながら読んで、英語&英会話をマスターしちゃいましょう!!☆
Twitterは clover_reading です。

line
最近の記事
line
カテゴリー
line
リンク
line
ブログ内検索
line
sub_line




Tweet




